دعای دیوانه کردن معشوق

دعای بیقراری و دیوانه کردن معشوق + دعای تضمینی برای بی قراری معشوق

یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا. وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَةً وَلَا وَلَدًا. وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا

دعای بیقراری و دیوانه کردن معشوق | در این مطلب سعی کرده ایم مجموعه ای از دعاها در زمینه دعای بیقراری و دیوانه کردن معشوق و دعای بیقراری شدید معشوق را برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال دلتنگ کردن و بیقرار کردن معشوق خود می باشند را فراهم کنیم.

دعای بیقراری و دیوانه کردن معشوق

اگر فردی چنان سردرگم باشد که بخواهد تنها با توسل به دعا معشوق خود را شدیدا بیقرار کند پس باید به این هم فکر کند که شاید دعا به تنهایی کافی نباشد. زیرا دعا در کنار ایمان به صلاحیت، تلاش و برنامه ریزی نیز نیاز دارد.

پیامبر اکرم(ص) فرمود: «الداعى بلا عمل کالرامى بلا وتر» ترجمه: ” کسى که دعا مى‏ کند و به  دنبال آن تلاش و عمل نمى ‏کند، مانند آن است که بى زه کمان، تیر میاندازد”. عدة الداعى، ص 97

دعای بیقراری معشوق از راه دور

افرادی که خواهان بیقراری معشوق از راه دور هستند با خواندن دعای بیقراری معشوق از راه دور که در زیر آمده است می توانند محبوب مورد نظر خود را بدون دسترسی به وی بیقرار خود سازند. برای این امر بایستی دعای بیقراری معشوق از راه دور که در زیر آمده است را هر صبح هنگام طلوع آفتاب خوانده شود تا با عاشق کردن فرد از راه دور به مراد خود دست یابند.

« اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِكَ حَتَّى لَا یكُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِكَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِكَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم » دعای بیقراری و دیوانه کردن معشوق

دعای دیوانه کردن معشوق

برای اینکه بتوانید معشوق مورد نظر را دیوانه و وابسته خود کنید بایستی دعای دیوانه کردن معشوق که در زیر آمده است را هنگام غروب آفتاب 100 مرتبه بخوانید. امید است که پروردگار مرحمت کند و معشوق دیوانه و دلبسته شما شود و رسیدن به معشوق میسر گردد.

« اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم »

دعای بیقراری شدید معشوق

گفته شده است افرادی که خواهان بیقرار کردن شدید معشوق خود هستند بهتر است دعای بیقراری شدید معشوق را به یک لیوان آب خوانده و فوت کرده و آن آب را به خورد فرد مورد نظر خود بدهند امید است که با جلب محبت معشوق او را به شدت بیقراری کند. دعای بیقراری شدید معشوق در زیر آمده است.

« يا َمعشَرَ الجِنِّ وَ اَلاِنسِ اِنَ استَطعتِمُ اَن تَنفَذوا مِن اَقطارِ السَمواتِ وَ الاَرضُ فَانفَذوا لا تَنفَذون اِلّا بِسُلطان. لسان فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان »

دعای عشق شدید

برای ایجاد عشق شدید و عمیق در دل معشوق بهتر است دعای عشق شدید که در زیر آمده است را بعد از هر نماز یومیه 7 مرتبه بخوانید و از خداوند بخواهید عشق شما در دل محبوب مورد نظر بیفتد. توجه شود دعای عشق شدید در امر حلال استفاده شود.

« اللهمَ لَیِّنْ قَلْبَ فلان بن فلان کما لَیَّنْتَ الحَدیدَ لِداود »

دعای دلتنگ کردن معشوق

به منظور دلتنگ کردن معشوق کافی است دعای دیوانه کردن دوست پسر که در زیر آمده است را 666 مرتبه تکرار کنید و نیت دلتنگ شدن محبوب را داشته باشید. با این دعا معشوق دلتنگ و بیقرار شما خواهد شد.

« يس وَالْقُرْآنِ الْحَكِيمِ ص وَالْقُرْآنِ ذِي الذِّكْرِ ق وَالْقُرْآنِ الْمَجِيدِ ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ » دعای بیقراری و دیوانه کردن معشوق

دعای احضار عشق از راه دور

برای افرادی که میخواهند عشق خود را از راه دور احضار کنند و هیچ گونه دسترسی به وی ندارند دعای احضار عشق از راه دور توصیه شده است. این دعا در زیر آمده است.

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا.  یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا. وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَةً وَلَا وَلَدًا. وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا. وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا. وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا. وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا. وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا. وَأَنَّا کُنَّا نَقْعُدُ مِنْهَا مَقَاعِدَ لِلسَّمْعِ فَمَن  یَسْتَمِعِ الْآنَ یَجِدْ لَهُ شِهَابًا رَّصَدًا »

دعای بیقراری و دیوانه کردن معشوق

تمامی دعاهای آمده در این مقاله در رابطه با بیقراری شدی معشوق بسیار مجرب بوده و به خواننده کمک می کنند معشوق و محبوب مورد نظر را بیقرار و دلتنگ کرده و به سمت خود بکشانند. اما در کنار همه این دعاها باید به این نکته اشاره کرد که بهتر است خواننده مهارت هایی را نیز بیاموزد که بتواند به مراد دل خود برسد و فرد را مجذوب خود کند و بتواند رابطه پایداری ایجاد کند.

 کلام آخر

در پایان بهتر است بگوییم تمامی دعاهای آورده شده در این مقاله در بستر بیقراری شدید معشوق بسیار مجرب و سریع الاجابه هستند اما این دعاها از منابع مختلف جمع آوری شده اند و در هیچ منبعی اشاره نشده است که دعا بدون تلاش و دانش مهارت ها می تواند شما را به نتیجه برساند. دعای بیقراری و دیوانه کردن معشوق

بیشتر بخوانید:

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا