فناوری و ارتباطات

امکان برقراری ارتباط میان کاربران اسکایپ و “مایکروسافت تیمز” فراهم می‌شود

با انتشار به‌روزرسانی جدید، کاربران هریک از اپلیکیشن‌های مایکروسافت تیمز و اسکایپ می‌توانند تماس برقرار و به یکدیگر پیام ارسال کنند.
مایکروسافت در نظر دارد قابلیت برقراری ارتباط با اعضای پیام‌رسان اسکایپ را به سرویس مایکروسافت تیمز اضافه کند.
ویژگی یادشده تا انتهای آپریل دراختیار کاربران سرویس آفیس ۳۶۵ و مایکروسافت ۳۶۵ نیز قرار خواهد گرفت. مایکروسافت سال گذشته این ویژگی را رونمایی کرد. طبق گفته‌ی مهندسان این شرکت، کاربران هریک از این دو پلتفرم برای برقراری تماس یا ارسال پیام به دیگران، باید از آدرس ایمیلشان استفاده کنند.
پس از عرضه‌ی به‌روزرسانی، قابلیت جدید به‌صورت پیش‌فرض فعال نمی‌شود و کاربران برای فعال‌سازی آن، باید از قسمت ادمین‌سنتر مایکروسافت ۳۶۵ به قسمت دسترسی خارجی (External Access) بروند و قابلیت برقراری ارتباط با کاربران اسکایپ را فعال کنند.
تیمز و اسکایپ از اپلیکیشن‌های محبوب در میان کاربران هستند. چندی پیش، خبری منتشر شد که روزانه بیش از ۲۰ میلیون کاربر از اپلیکیشن “مایکروسافت تیمز” برای خدمات اداری استفاده می‌کنند. شایان ذکر است فست کمپانی نیز مایکروسافت را به‌عنوان خلاق‌ترین شرکت در ارائه خدمات اداری معرفی کرد. در‌حال‌حاضر، ۹۱ شرکت از ۱۰۰ شرکت بزرگ آمریکا از سرویس مایکروسافت تیمز استفاده می‌کنند و این امر نیز نشان‌دهنده‌ی محبوبیت تیمز در میان کسب‌وکارهای بزرگ است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا