اپلیکشن موبایل

تعداد کاربران اشتراکی سرویس اپل‌موزیک از مرز ۶۰ میلیون نفر عبور کرد

اپل اعلام کرد تعداد کاربران
اشتراکی سرویس اپل‌موزیک از مرز ۶۰ میلیون نفر عبور کرده است.

سرویس استریم موزیک اپل که از زمان آغاز‌به‌کار همواره درحال‌رشد بوده، پنج ماه پس از گذشتن از مرز ۵۰ میلیون کاربر، به تعداد ۶۰ میلیون کاربر اشتراکی در سراسر جهان رسید.
با وجود این پیشرفت چشمگیر، اپل‌موزیک همچنان ازنظر تعداد کاربر اختلاف معناداری با مهم‌ترین رقیبش اسپاتیفای دارد. این پلتفرم آوریل گذشته از مرز ۱۰۰ میلیون کاربر اشتراکی عبور کرد. البته، نرخ رشد کاربران اشتراکی اپل‌موزیک در‌مقایسه‌با اسپاتیفای بیشتر بوده است. اسپاتیفای پریمیوم از سال ۲۰۰۸ و اپل‌موزیک از سال ۲۰۱۵ سرویس خود را ارائه می‌کنند.
آوریل گذشته، اعلام شد تعداد کاربران اشتراکی اپل‌موزیک در آمریکا از تعداد کاربران اسپاتیفای بیشتر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد سرویس اپل در‌حال‌حاضر در آمریکا با ۲۸ میلیون کاربر، درمقایسه‌با رقیب دومیلیون کاربر بیشتر دارد
مطالعه‌ی مقایسه‌ای بین برندهای تجاری که در ماه مه گذشته انجام شد، نشان می‌دهد ارزش برند اپل‌موزیک در‌مقایسه‌با سایر اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های استریم موسیقی کاهش پیدا کرده است. اپل‌موزیک که در سال ۲۰۱۸ با ارزش‌ترین برند این بازار  بود، به پنجمین برند با ارزش در سال ۲۰۱۹ تبدیل شده است. در این یک سال، اسپاتیفای و پاندورا، دو رقیب اصلی اپل‌موزیک، از این برند عبور کرده‌اند.
مطالب مرتبط:

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا