دیوانه کردن معشوق
موضوعات داغ

دعایی بیقراری شدید معشوق طلسم دل تنگ کردن معشوقه از راه دور

افرادی که خواهان بیقراری معشوق از راه دور هستند با خواندن دعای بیقراری معشوق از راه دور که در زیر آمده است می توانند محبوب مورد نظر خود را بدون دسترسی به وی بیقرار خود سازند.

 
دعایی بیقراری شدید | در این مطلب از سایت اثر سعی کرده ایم مجموعه ای از دعاها در زمینه بی قراری شدید معشوق را برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال دلتنگ کردن و بی قرار کردن عشق خود می باشند را فراهم کنیم.
اگر فردی چنان سردرگم باشد که بخواهد تنها با توسل به دعا معشوق خود را شدیدا بیقرار کند پس باید به این هم فکر کند که شاید دعا به تنهایی کافی نباشد. زیرا دعا در کنار ایمان به صلاحیت، تلاش و برنامه ریزی نیز نیاز دارد.

افرادی که خواهان بیقراری معشوق از راه دور هستند با خواندن دعای بیقراری معشوق از راه دور که در زیر آمده است می توانند محبوب مورد نظر خود را بدون دسترسی به وی بیقرار خود سازند. برای این امر بایستی دعای بیقراری معشوق از راه دور که در زیر آمده است را هر صبح هنگام طلوع آفتاب خوانده شود تا با عاشق کردن فرد از راه دور به مراد خود دست یابند.
پیامبر اکرم(ص) فرمود: «الداعى بلا عمل کالرامى بلا وتر» ترجمه: ” کسى که دعا مى‏ کند و به  دنبال آن تلاش و عمل نمى ‏کند، مانند آن است که بى زه کمان، تیر میاندازد”. عدة الداعى، ص ۹۷
پس دعای بیقراری شدید معشوق نمی تواند جای تلاش و برنامه ریزی را بگیرد بلکه می تواند مکمل آن باشد.
پرسش و پاسخ در نتیجه نیاز است دانش، تلاش و مهارت رسیدن به هدف نیز در کنار دعای بیقراری شدید معشوق آموخته شود.
دعای بیقراری معشوق از راه دور
افرادی که خواهان بیقراری معشوق از راه دور هستند با خواندن دعای بیقراری معشوق از راه دور که در زیر آمده است می توانند محبوب مورد نظر خود را بدون دسترسی به وی بیقرار خود سازند. برای این امر بایستی دعای بیقراری معشوق از راه دور که در زیر آمده است را هر صبح هنگام طلوع آفتاب خوانده شود تا با عاشق کردن فرد از راه دور به مراد خود دست یابند. دعایی بیقراری شدید
« اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِكَ حَتَّى لَا یكُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِكَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِكَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم »
دعای دیوانه کردن معشوق
برای اینکه بتوانید معشوق مورد نظر را دیوانه و وابسته خود کنید بایستی دعای دیوانه کردن معشوق که در زیر آمده است را هنگام غروب آفتاب ۱۰۰ مرتبه بخوانید. امید است که پروردگار مرحمت کند و معشوق دیوانه و دلبسته شما شود و رسیدن به معشوق میسر گردد.
« اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم »
دعای بیقراری شدید معشوق
گفته شده است افرادی که خواهان بیقرار کردن شدید معشوق خود هستند بهتر است دعای بیقراری شدید معشوق را به یک لیوان آب خوانده و فوت کرده و آن آب را به خورد فرد مورد نظر خود بدهند امید است که با جلب محبت معشوق او را به شدت بیقراری کند. دعای بیقراری شدید معشوق در زیر آمده است. دعایی بیقراری شدید
« يا َمعشَرَ الجِنِّ وَ اَلاِنسِ اِنَ استَطعتِمُ اَن تَنفَذوا مِن اَقطارِ السَمواتِ وَ الاَرضُ فَانفَذوا لا تَنفَذون اِلّا بِسُلطان. لسان فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان »
دعای عشق شدید
برای ایجاد عشق شدید و عمیق در دل معشوق بهتر است دعای عشق شدید که در زیر آمده است را بعد از هر نماز یومیه ۷ مرتبه بخوانید و از خداوند بخواهید عشق شما در دل محبوب مورد نظر بیفتد. توجه شود دعای عشق شدید در امر حلال استفاده شود. دعایی بیقراری شدید
« اللهمَ لَیِّنْ قَلْبَ فلان بن فلان کما لَیَّنْتَ الحَدیدَ لِداود »
دعای دلتنگ کردن معشوق
به منظور دلتنگ کردن معشوق کافی است دعای دلتنگ کردن معشوق که در زیر آمده است را ۶۶۶ مرتبه تکرار کنید و نیت دلتنگ شدن محبوب را داشته باشید. با این دعا معشوق دلتنگ و بیقرار شما خواهد شد. دعایی بیقراری شدید
« يس وَالْقُرْآنِ الْحَكِيمِ ص وَالْقُرْآنِ ذِي الذِّكْرِ ق وَالْقُرْآنِ الْمَجِيدِ ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ »
پرسش و پاسخ دعای احضار عشق از راه دور
برای افرادی که میخواهند عشق خود را از راه دور احضار کنند و هیچ گونه دسترسی به وی ندارند دعای احضار عشق از راه دور توصیه شده است. این دعا در زیر آمده است.
« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا.  یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا. وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَةً وَلَا وَلَدًا. وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا. وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا. وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا. وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا. وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا. وَأَنَّا کُنَّا نَقْعُدُ مِنْهَا مَقَاعِدَ لِلسَّمْعِ فَمَن  یَسْتَمِعِ الْآنَ یَجِدْ لَهُ شِهَابًا رَّصَدًا »
تمامی دعاهای آمده در این مقاله در رابطه با بیقراری شدی معشوق بسیار مجرب بوده و به خواننده کمک می کنند معشوق و محبوب مورد نظر را بیقرار و دلتنگ کرده و به سمت خود بکشانند. اما در کنار همه این دعاها باید به این نکته اشاره کرد که بهتر است خواننده مهارت هایی را نیز بیاموزد که بتواند به مراد دل خود برسد و فرد را مجذوب خود کند و بتواند رابطه پایداری ایجاد کند.
دعای دلتنگ کردن معشوق
اگر می خواهید معشوق خود را دلتنگ کنید بهتر است دعای دلتنگ کردن معشوق را که در زیر آمده است ۲۰ مرتبه به یک سیب بخوانید و سیب را به فرد مورد نظر دهید تا با دیوانه کردن محبوب بتوانید وی را به شدت دلتنگ خود کنید به نحوی که نتواند از شما دور شود.
« سُبْحانَکَ لا اله اِلّا اَنتِ یا رَبِّ کُلِّ شَیءٍ وِراثَةُ »
دعا برای دلتنگ شدن معشوق
برای اینکه معشوق دلتنگ شما شود می توانید از دعا برای دلتنگ شدن معشوق که در زیر آمده است استفاده کنید. برای این کار کافی است دعا برای دلتنگ کردن معشوق را ۱۱۰ مرتبه بخوانید تا با عزیز شدن نزد معشوق وی را شیقته و دلتنگ خود کنید.
« یا حبیبَ المُدَّبِرین حَبِّب مَحَبَّتی علی قلب فلان بن فلان »
دعا برای شیرین شدن نزد معشوق
هرکه بخواهد خود را نزد معشوقش شیرین و دوست داشتنی جلوه دهد بهتر است دعا برای شیرین شدن نزد معشوق را که جزو مجموعه دعای دلتنگ کردن معشوق است بخواند و به خوراکی بدمد و سپس آن خوراکی را به خورد معشوق خود دهد.امید است به هدف خود که عاشق کردن وی است برسید. دعایی بیقراری شدید
« يا حَليمُيا ذَاالاَناةٌ فَلا يُعادِلُهُ شَيءٌ مِن خَلقِهِ »
دعای دلتنگی شدید
دعای دلتنگی شدید را بهتر است برای زمانی استفاده کنید که می خواهید فرد خاصی را به شدت دلتنگ خود کنید. بهتر است دعای دلتنگی شدید را در هنگام اذان ظهر ۱۰ مرتبه بخوانید.
« وَلَئِن سَأَلْتَهُم مَّنْ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ لَيَقُولُنَّ اللَّهُ قُلْ أَفَرَأَيْتُم مَّا تَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّهِ إِنْ أَرَادَنِيَ اللَّهُ بِضُرٍّ هَلْ هُنَّ كَاشِفَاتُ ضُرِّهِ أَوْ أَرَادَنِي بِرَحْمَةٍ هَلْ هُنَّ مُمْسِكَاتُ رَحْمَتِهِ قُلْ حَسْبِيَ اللَّهُ عَلَيْهِ يَتَوَكَّلُ الْمُتَوَكِّلُونَ »
دعای بیقراری معشوق از راه دور
نقل شده است اگر فردی خواهان بیقراری معشوق از راه دور است باید دعای بیقراری معشوق از راه دور را که در زیر آمده است به گلاب بخواند و سپس با آن گلاب صورت خود را بشوید. به امید آنکه اثر کند و فرد مورد نظر برای او بیقرار شود. دعایی بیقراری شدید
« إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّةِ الْیَوْمَ فی‏ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَةٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ »
پرسش و پاسخ دعای عشق دیوانه وار از راه دور
دعای عشق دیوانه وار از راه دور زمانی به کار می رود که فرد بخواهد معشوق را از اره دور دیوانه وار عاشق خود کند. دعای عشق دیوانه وار از راه دور را که در زیر آمده است ۷ مرتبه به نیت حلال بخوانید.
« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا. یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا. وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَةً وَلَا وَلَدًا. وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا. وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا. وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا. وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا. وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا. وَأَنَّا کُنَّا نَقْعُدُ مِنْهَا مَقَاعِدَ لِلسَّمْعِ فَمَن  یَسْتَمِعِ الْآنَ یَجِدْ لَهُ شِهَابًا رَّصَدًا »
طلسم محبت سوزاندنی برای عاشق کردن
نقشی که در زیر آمده است برای ایجاد عشق و محبت در معشوق است. پس می توانید از طلسم محبت سوزاندنی برای عاشق کردن استفاده کنید تا با بیقراری معشوق وی را برای همیشه عاشق خود کنید. این نقش را روی تکه ای پارچه ی سفید با ذغال کشیده و سپس هنگام غروب آفتاب پارچه را بسوزانید.  دعایی بیقراری شدید
۴۳۲
۴۳۹
۴۳۴
۴۳۷
۴۳۵
۴۳۳
۴۳۶
۴۳۱
۴۳۸
طلسم محبت یهودی
طلسم محبت یهودی که بسیار کارآمد می باشد به این صورت است که باید آیات شریفه ی زیر را ۴ مرتیه به ظرفی آب بخوانید و سپس آن آب را بنوشید. این کار را به مدت ۳ روز بایستی با خلوص نیت و در امر حلال انجام دهید تا بهترین نتیجه را از طلسم محبت یهودی بدست آورید. بایستی تاکید کنم طلسم محبت یهودی بسیار هم مشهور می باشد و اکثر افراد برای جلب محبت به سراغ آن رفته و نتیجه می گیرند.
« إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَى. عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ. أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ. تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ. ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً. إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ »
طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه
طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه یکی از معروفترین طلسم ها در زمینه ایجاد محبت می باشد. برای استفاده از این طلسم باید ۴۱ عدد دانه فلفل سیاه تهیه کرده و طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه که در زیر آمده است را به تک تک دانه ها بخوانید و سپس آن ها را در آتش بیندازید و بسوزانید.
« اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه »
قویترین طلسم محبت سوزاندنی
قویترین طلسم محبت سوزاندنی که در مجموعه طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر وجود دارد، این گونه است که بایستی اسامی که در زیر آمده است را با گلاب و زعفران دور تا دور کاسه ای سفید  و همینطور روی برگه ای سفید نوشته و با آن شربت درست کرده و آن شربت را در روز پنجشنبه ساعت مشتری بنوشید و سپس کاغذ را بسوزانید. امید است که اثر کند و بتوانید زودتر به خواسته ی خود برسید. توجه داشته باشید قویترین طلسم محبت از راه دور بر قویترین طلسم محبت سوزاندنی که در این صفحه آمده است در یک سطح می باشد. دعایی بیقراری شدید
« اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه »
طلسم محبت سوزاندنی فوری
برای اینکه بتوانید خیلی سریع و فوری محبت شخص مورد نظر را به سمت خود جلب کنید می توانید از طلسم محبت سوزاندنی فوری استفاده کنید. برای این امر طلسمی که در زیر آمده است را به تکه ای زغال بخوانید و آن را در آتش بیندازید تا با جلب محبت محبوب بازگشت معشوق نیز میسر گردد. دعایی بیقراری شدید
پرسش و پاسخ « ا ب ف ا ل ه و ل د ر ک م ه »
طلسم محبت سوزاندنی از راه دور
در مواردی که می خواهید محبت فردی را از راه دور به خود جلب کنید می توانید از طلسم محبت سوزاندنی از راه دور استفاده کنید. به این صورت که طلسم محبت مربوطه که در زیر آمده است را روی برگه ای نوشته و آن را در آتش بسوزانید. این طلسم از راه دور در جلب محبت فرد مورد نظر میسر می گردد و دل او را به شما نزدیک می کند. دعایی بیقراری شدید
۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته
« احضُروا قَلبَ (نام مطلوب) بن (نام مادر مطلوب) علی حب (نام شما) بن (نام مادر شما) اعدی افرید عمراحی هد علی قرار دینا ذهب »
طلسم محبت سوزاندنی برای معشوق
اگر فردی عاشق است و به دنبال جلب محبت معشوق مورد نظر می باشد می تواند از طلسم محبت سوزاندنی برای معشوق استفاده کند. این طلسم که در مجموعه ی طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر است برای موارد عاشق کردن فرد در امر حلال به کار می آید. برای استفاده از طلسم محبت سوزاندنی برای معشوق باید متنی که در زیر آمده است را روی کاغذ بدون خط نوشته و در آتش بیندازید تا به نتیجه مطلوب خود برسید و در دیوانه کردن محبوب مورد نظر موفق شوید. دعایی بیقراری شدید
« اه اه اه اه اه اه اه اع ل ها اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع که فلان بنت فلان (نام فرد مورد نظر و نام مادرش) علی حب فلان بن فلان (نام خودش و مادرش ) الساعــه الساعــه الساعــه العجل العجل العجل العصا العصا العصا الساعــه الساعــه الساعــه النار النار النار »
بیشتر بخوانید:

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا