دعای ازدواج

دعا بازگشت معشوق – دستور العمل ذکر یا ودود برای جلب محبت

دعا بازگشت معشوق - در بخش سوره ای برای بازگشت معشوق هستیم و سایت اثر در این قسمت قرار است به معرفی بهترین سوره، دعا، ذکر و طلسم برای بازگشت معشوق بپردازد که شامل دعای بازگشت معشوق در یک روز

دعا بازگشت معشوق – در بخش سوره ای برای بازگشت معشوق هستیم و سایت اثر در این قسمت قرار است به معرفی بهترین سوره، دعا، ذکر و طلسم برای بازگشت معشوق بپردازد که شامل دعای بازگشت معشوق در یک روز، دعای بازگشت معشوق در سه روز، دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق، ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق، طلسم قوی برای بازگشت معشوق، دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق، ختم سوره ضحی برای بازگشت غایب می باشند. دعا بازگشت معشوق

دعا بازگشت معشوق

دعای بازگشت معشوق در یک روز بسیار سریع و فوری عمل کرده باعث برگرداندن عشق شما در یک روز می شود. دعای بازگشت معشوق در یک روز که از بخش سوره ای برای بازگشت معشوق می باشد را که در زیر آمده است ۱۰۰۰ مرتبه بخوانید تا با ایجاد حس وابستگی معشوق بتوانید وی را خیلی فوری برگردانید.
پرسش و پاسخ « فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ و لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم »
دعا بازگشت معشوق در سه روز
این دعا در بخش سوره ای برای بازگشت معشوق می باشد و بسیار مرسوم است. دعای بازگشت معشوق در سه روز که در زیر آمده است را به مدت سه روز بعد از غروب آفتاب بخوانید.
« اَستَغفِرُاللهُ الذی لا اله الا هوَ الحَیُّ القَیُّوم الرَّحمنُ الرحیم ذوالجلالِ و الاِکرام وَ اَتوبُ اِلیه و اَسئَلُهُ اَن یُصَلِیَ عَلی محمد و ال محمد و اَن یَتوبَ عَلَیَ توبَهَ عَبدٍ ذلیلٍ خاضعٍ خاشعٍ فقیرٍ مسکینٍ مستکینٍ لایَملِکُ لِنَفسِهِ نَفعاً و لاضَراً و لا مَوتاً و لا حیوهً و لانُشوراً »
دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق
دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق که در بخش سوره ای برای بازگشت معشوق آمده بسیار قابل توجه می باشد چرا که این دعا از نشانه های اراده ی قوی خداوند است. به این صورت که اگر خداوند کاری را بخواهد حتما انجام می شود. و به همین دلیل است که جزو ده دعای بازگشت معشوق می باشد. دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق که در زیر آمده است را بعد از هر نماز یومیه بخوانید.
« إِنَّمَا قَوْلُنَا لِشَیْءٍ إِذَا أَرَدْنَاهُ أَن نَّقُولَ لَهُ کُن فَیَکُونُ (نحل، ۴۰)إِذَا قَضَى أَمْرًا فَإِنَّمَا یَقُولُ لَهُ کُن فَیَکُونُ (آل عمران، ۴۷ و…) خَلَقَهُ مِن تُرَابٍ ثِمَّ قَالَ لَهُ کُن فَیَکُونُ (آل‏عمران، ۵۹) إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَیْئًا أَنْ یَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُونُ (یس، ۸۲) وَیَوْمَ یَقُولُ کُن َیَکُونُ (انعام، ۷۳) »
ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق
برای برگرداندن معشوق مورد نظر کافی است ذکر « الله الصمد » را ۱۰۰۰ بار تکرار کنید تا بوسیله جلب محبت معشوق او را به برقراری رابطه ای عاطفی و همیشگی برگردانید.
طلسم قوی برای بازگشت معشوق
این بخش از سوره ای برای بازگشت معشوق به طلسم قوی برای بازگشت معشوق که در زیر آمده است می پردازد. روی پارچه ای سفید و تمیز که باید زیر درختی سرسبز دفن شود با زعفران دعای زیر را بنویسید.
« الوهح الوهح الوهح به نام فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا علیکم یا ابا ابطین اسواس اسواس احضروا ف ل ا ن ب ن ف ل ا ن »

دعا بازگشت معشوق

در بخش سوره ای برای بازگشت معشوق هستیم و در حال بررسی دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق. هنگامی که بین شما و معشوقتان کدورتی پیش آمده باشد و او از شما دوری گزیند، می توانید دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق را هفت مرتبه بخوانید تا هرچه سریعتر کدورت بین شما برطرف شود و با دعای رفع کدورت بین زن و شوهر همه چیز ختم به خیر می شود.
« اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبه یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبه موسی فی قلب آسیه بنت مزاحم و یا من ادخل محبه محمد فی قلب خدیجه بنت خویلد ادخل محبه (نام شخص طالب را ببرد) فی قلب (نام طرف قهر کرده را ببرد) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.»
پرسش و پاسخ ختم سوره ضحی برای بازگشت غایب
آثار و برکاتی که در روایات برای ختم سوره الضحی ذکر شده است عبارت اند از:
به یاد آوردن امر فراموش شده: اگر فرد سوره ضحی را برای یک امر فراموش شده بخواند آن را به یاد می آورد.
بازگشت فرد غائب: اگر سوره ضحی را به اسم کسی که غائب یا گم شده است خوانده شود مسافر و گمشده و غائب سالم به خانه و خانواده اش باز می گردد.
به یاد داشته باشید هر كس ۴۰ بار این سوره را بلافاصله و بدون تكلم و رو به قبله و با طهارت، در روز ها یا شب های مبارك مثلا شب جمعه بخواند به هر نیتی كه باشد حاجتش برآورده شود.
در این مطلب از سایت اثر به دنبال ارائه اطلاعاتی در خصوص ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق می باشد. ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق را بعد از نماز صبح قرائت کنید. اگر  قهر یا کدورت معشوق خود را زیر شش ماه می باشد که ندیده اید ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق به دستوالعمل زیر این مشکل شما را حل می کند . در مواقعی اگر معشوق فوت شده باشد و شما ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق را همانند دستوالعمل زیر قرائت کنید، چه بدانید معشوق فوت کرده چه ندانید وی را در خواب خواهید دید.
انواع دستورالعمل هایی که در این مطلب به آنها پرداخته ایم عبارتند از :
ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق
ذکر یا ودود برای ازدواج
۱۰۰۱ یا ودود
ذکر یا ودود برای جلب محبت
ذکر یا ودود برای حاجت
ختم ذکر الودود
ذکر یا حلیم یا ودود
ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق
۷۲۰ مرتبه ذکر یا ودود را برای بازگشت معشوق به مدت سه روز قرائت کنید . ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق را باید بعد از نماز صبح و هنگامی که هنوز وضو دارید بخوانید. فراموش نکنید پایان قرائت ۷۲۰ بار ذکر یا ودود سه بار نام معشوقی که در انتظار بازگشت وی هستید را به همراه نام مادرش بلند بگویید.
ذکر یا ودود برای ازدواج
اگر در بین نماز های مغرب و عشا به مدت یک هفته ذکر یا ودود را برای ازدواج و به نیت آن نود و نه مرتبه قرائت کنید . در همان ماه ازدواج خواهید کرد ولی اگر ذکر یا ودود برای ازدواج با فردی خواص بکار رود باید بعد از اتمام ۹۹ مرتبه قرائت ذکر یا ودود نام فرد مورد نظر و نام مادرش سه مرتبه گفته شود. در ذکر یا ودود برای ازدواج مدت زمان اجابت دعا می تواند تا نه ماه هم زمان بگیرد. ذکر یا  ودود برای ازدواج را مانند ذکر یا ودود برای محبت باید بدون فاصله قرائت کنید.در ذکر یا ودود برای حاجت نحوه نیت کردن مثال زده شوده است .ذکر یا ودود برای ازدواج را مانند ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق بهتر است با وضو قرائت کنید .ذکر یا فتاح برای ازدواج مکمل بسیار قدرتمندی برای ذکر یا ودود برای ازدواج می باشد .
۱۰۰۱ یا ودود
قرائت ۱۰۰۱ بار ذکر یا ودود بعد از نماز صبح در هر روز مادام العمر بسیار توصیه شده است. با این کار روند زندگیتان به سمت اراده خداوند حرکت می کند و افکارتان به درک بهتر نعمت های خداوند آگاه می شود. منابع معتبر در خصوص ذکر هر روز ۱۰۰۱ یا ودود گفتند که هر فردی که این عمل را انجام دهد دیگر نگران مسائل دنیوی نخواهد بود.۱۰۰۱ یا ودود را مانند ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق بهتر است با وضو قرائت کنید.

ذکر یا ودود برای جلب محبت

دستور العمل ذکر یا ودود برای جلب محبت را در ادامه دنبال کنید . به مدت چهار روز بعد از نماز صبح ۱۳۲ مرتبه ذکر یا ودود را بخوانید و بر تکه نانی دمیده و کامل آن را برای صبحانه در هر روز، میل کنید . ذکر یا ودود برای جلب محبت با این دستورالعمل بسیار مجرب است و گذشتگان برای استحکام بنیاد خانواده و حتی ارتباط بین فرزندان با هم و پدر و مادر با آن ها و بلعکس از آن استفاده می کردند.فراموش نکنید در هنگام قرائت ذکر یا ودود برای جلب محبت مانند ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق بهتر است وضو داشته باشیم.
ذکر یا ودود برای حاجت
ذکر یا ودود برای حاجت بر سه نوع می باشد . نوع اول حاجت به شرط است که اگر در زمانی فلان اتفاق افتاد فلان حاجت را بدست آوریم . نوع دوم حاجت به ماه کامل است که بر گرفتن حاجت در روز ماه کامل اجابت دارد و نوع سوم بر زمان حال متمرکز است که با اجرای دستور العمل در زمان حال دعا را اساعه اجابت می کند.ذکر یا ودود برای حاجت به شرط خواندن ۷۷۷ مرتبه یا ودود بعد از نماز صبح به مدت هفت روز می باشد .انواع دیگر ذکر یا ودود برای حاجت را در مطلبی تحت همین عنوان دنبال کنید. ذکر با ودود برای حاجت را در حالی بخوانید که مانند ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق وضو دارید . ذکر یا ودود برای حاجت را مانند ذکر یا ودود برای محبت باید بدون توقف و قطع کردن قرائت کنید
ختم ذکر الودود
ختم ذکر الودود که به شمار ۱۰۰۰ برسد می تواند مکمل بسیار قدرتمندی برای بسیاری از طلسم ها و دعا های دیگر باشد. ختم ذکر الودود به شمار ۲۰۰۰ بار به تنهایی در ایجاد علاقه بین شما و کسی که تا به حال به شما ابراز علاقه نکرده است نیز کار برد دارد و شرط خاصی در آن نیست به غیر از قرائت تمام آن در یک روز . در ختم ذکر الودود مانند ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق باید با وضو ایی که از نماز قبلی دارید ذکر را قرائت فرمایید . در ختم ذکر الودود همان طور که در ذکر یا ودود برای محبت گفته شد نباید وقفه ای بیفتد.
ذکر یا حلیم یا ودود
خواندن همزمان ۱۰۰۰ بار ذکر یا حلیم یا ودود که بهتر است روز پنج شنبه بعد از نماز مغرب قرائت شود .برای رزق روزی بسیار مجرب می باشد . همچنین اگر سوره واقعه را بعد از قرائت ذکر تا آیه ۵۰ بخوانید برای کسی که در زندان است پاداشه آزادی به همراه دارد . ذکر یا حلیم یا ودود و ۵۰ آیه اول  سوره واقعه را بهتر است مانند ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق با وضویی که از نماز مغرب وعشا دارید قرائت فرمایید.
پرسش و پاسخ « بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم – إِذَا وَقَعَتِ الْوَاقِعَةُ ﴿١﴾ لَیْسَ لِوَقْعَتِهَا کَاذِبَةٌ ﴿٢﴾ خَافِضَةٌ رَافِعَةٌ ﴿٣﴾ إِذَا رُجَّتِ الأرْضُ رَجًّا ﴿٤﴾ وَبُسَّتِ الْجِبَالُ بَسًّا ﴿٥﴾ فَکَانَتْ هَبَاءً مُنْبَثًّا ﴿٦﴾ وَکُنْتُمْ أَزْوَاجًا ثَلاثَةً ﴿٧﴾ فَأَصْحَابُ الْمَیْمَنَةِ مَا أَصْحَابُ الْمَیْمَنَةِ ﴿٨﴾ وَأَصْحَابُ الْمَشْأَمَةِ مَا أَصْحَابُ الْمَشْأَمَةِ ﴿٩﴾ وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ ﴿١٠﴾ أُولَئِکَ الْمُقَرَّبُونَ ﴿١١﴾ فِی جَنَّاتِ النَّعِیمِ ﴿١٢﴾ ثُلَّةٌ مِنَ الأوَّلِینَ ﴿١٣﴾ وَقَلِیلٌ مِنَ الآخِرِینَ ﴿١٤﴾ عَلَى سُرُرٍ مَوْضُونَةٍ ﴿١٥﴾ مُتَّکِئِینَ عَلَیْهَا مُتَقَابِلِینَ ﴿١٦﴾ یَطُوفُ عَلَیْهِمْ وِلْدَانٌ مُخَلَّدُونَ ﴿١٧﴾ بِأَکْوَابٍ وَأَبَارِیقَ وَکَأْسٍ مِنْ مَعِینٍ ﴿١٨﴾ لا یُصَدَّعُونَ عَنْهَا وَلا یُنْزِفُونَ ﴿١٩﴾ وَفَاکِهَةٍ مِمَّا یَتَخَیَّرُونَ ﴿٢٠﴾ وَلَحْمِ طَیْرٍ مِمَّا یَشْتَهُونَ ﴿٢١﴾ وَحُورٌ عِینٌ ﴿٢٢﴾ کَأَمْثَالِ اللُّؤْلُؤِ الْمَکْنُونِ ﴿٢٣﴾ جَزَاءً بِمَا کَانُوا یَعْمَلُونَ ﴿٢٤﴾ لا یَسْمَعُونَ فِیهَا لَغْوًا وَلا تَأْثِیمًا ﴿٢٥﴾ إِلا قِیلا سَلامًا سَلامًا ﴿٢٦﴾ وَأَصْحَابُ الْیَمِینِ مَا أَصْحَابُ الْیَمِینِ ﴿٢٧﴾ فِی سِدْرٍ مَخْضُودٍ ﴿٢٨﴾ وَطَلْحٍ مَنْضُودٍ ﴿٢٩﴾ وَظِلٍّ مَمْدُودٍ ﴿٣٠﴾ وَمَاءٍ مَسْکُوبٍ ﴿٣١﴾ وَفَاکِهَةٍ کَثِیرَةٍ ﴿٣٢﴾ لا مَقْطُوعَةٍ وَلا مَمْنُوعَةٍ ﴿٣٣﴾ وَفُرُشٍ مَرْفُوعَةٍ ﴿٣٤﴾ إِنَّا أَنْشَأْنَاهُنَّ إِنْشَاءً ﴿٣٥﴾ فَجَعَلْنَاهُنَّ أَبْکَارًا ﴿٣٦﴾ عُرُبًا أَتْرَابًا ﴿٣٧﴾ لأصْحَابِ الْیَمِینِ ﴿٣٨﴾ ثُلَّةٌ مِنَ الأوَّلِینَ ﴿٣٩﴾ وَثُلَّةٌ مِنَ الآخِرِینَ ﴿٤٠﴾ وَأَصْحَابُ الشِّمَالِ مَا أَصْحَابُ الشِّمَالِ ﴿٤١﴾ فِی سَمُومٍ وَحَمِیمٍ ﴿٤٢﴾ وَظِلٍّ مِنْ یَحْمُومٍ ﴿٤٣﴾ لا بَارِدٍ وَلا کَرِیمٍ ﴿٤٤﴾ إِنَّهُمْ کَانُوا قَبْلَ ذَلِکَ مُتْرَفِینَ ﴿٤٥﴾ وَکَانُوا یُصِرُّونَ عَلَى الْحِنْثِ الْعَظِیمِ ﴿٤٦﴾ وَکَانُوا یَقُولُونَ أَئِذَا مِتْنَا وَکُنَّا تُرَابًا وَعِظَامًا أَئِنَّا لَمَبْعُوثُونَ ﴿٤٧﴾ أَوَآبَاؤُنَا الأوَّلُونَ ﴿٤٨﴾ قُلْ إِنَّ الأوَّلِینَ وَالآخِرِینَ ﴿٤٩﴾ لَمَجْمُوعُونَ إِلَى مِیقَاتِ یَوْمٍ مَعْلُومٍ ﴿٥٠﴾ »
بیشتر بخوانید:

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا