دعای احضار معشوق
موضوعات داغ

طلسم بازگشت معشوق – دعا، ختم و ذکر قوی برای بازگشت معشوق

خداوند قدرت رسیدن به خواسته ‌های ‌مان را در وجود خودمان قرار داده است

طلسم بازگشت معشوق – ختم و ذکر قوی برای بازگشت محبوب – احتمالا با وجود اینکه ماه‌ها از جدایی‌تان می‌گذرد، هنوز دیوانه‌وار به عشق‌تان فکر می‌کنید و با تمام وجود می‌خواهید هرطور که شده او را برگردانید. دردی که در قلب‌تان احساس می‌کنید التیام پیدا نکرده و آرزو می‌کنید کاش یک روز که از خواب بیدار می‌شوید یک معجزه اتفاق بیفتد و همه چیز روبه راه شود. ” طلسم بازگشت معشوق ”
پرسش و پاسخ دنبال دعا و طلسمی می‌گردید که بخوانید و چند لحظه بعد پیامی از او دریافت کنید که معذرت خواهی کرده و خواسته دوباره باهم باشید. اما وقت آن رسیده با این حقیقت روبرو شوید که هیچ ورد و طلسمی یا عصای جادویی وجود ندارد؛ خداوند قدرت رسیدن به خواسته ‌های ‌مان را در وجود خودمان قرار داده است. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم راه برگرداندن عشقتان چیست؟

طلسم بازگشت معشوق

چه زمانی دعا برای بازگشت معشوق مستجاب می‌شود؟ آیا زمانی که بیمار می‌شویم باید به پزشک مراجعه کنیم یا فقط دست به دعا برداریم؟ حتما در فیلم‌ها زیاد دیده‌اید، پزشک از اتاق عمل بیرون می‌آید و برای شفای مریض از همراهانش می‌خواهد برای او دعا کنند. زمانی از ما میخواهد دعا کنیم که تمام تلاش علمی و پزشکی خود را برای بهبود بیمار انجام داده است و کاری از او دیگر ساخته نیست. آیا درست است هنگام مشکل قلبی آب جوش بنوشیم و بعد دعا کنیم که خدایا من رو خوب کن. بله همه چیز دست خداست. اما آیا خدا از ما قبول میکند؟ آیا ما تمام تلاشمان را انجام داده‌ایم؟ آیا تلاش ما منطقی و اصولی بوده است؟ آیا ما اختیاری از خود نداریم؟
پس زمانی دعای ما مستجاب می‌شود که ما تمام تلاش خود را به صورت علمی و اصولی انجام داده باشیم نه اینکه خودمان آب جوش-نبات درمانی کردیم(بعدا میگیم آبجوش-نبات درمانی در بازگرداندن عشق یعنی چی؟) و بعد دعا می‌کنیم و از خدا می‌خواهیم عشقمان را برگرداند. بدتر از آن، به دعانویس، رمال و فالگیر مراجعه می‌کنیم.

ورد جادویی برای بازگشت معشوق

آیا زمانی که از عشقمان جدا می‌شویم، برای بازگرداندن او باید به دنبال یک ورد یا عصای جادویی باشیم که یک انسان (نه خدا) با شغل نوشتن دعا (دعا نویسی) برای ما می‌نویسد؟ این انسان اگر می‌توانست از این وردها را برای بهبود وضعیت خود استفاده می‌کرد. کدام عالم روحانی و مرجع تقلید دینی این افراد را تایید می‌کند؟ کدام عالم دینی می‌گوید برای حل مشکلات خود به دعانویس مراجعه کنید؟ کدام عالم دینی می‌گوید برای حل مشکلات خود فقط از خداوند متعال کمک بخواهید و خودتان هیچ حرکت و تلاشی نکنید. کدام ماه نیست که یکی از این افراد رمال یا فالگیر به جرم کلاهبرداری یا موارد حتی بدتر مثل آزار جنسی توسط پلیس دستگیر نشود. بدتر از آن به صورت اینترنتی به دنبال دعانویس میگردیم؟ کسی که اصلا ندیده و نشناخته‌ایم  و سایت یا پیج یا کانال او زیر نظر هیچ سازمان،  ارگان یا وزارتخانه ای نیست و از هیچ جا مجوز یا مدرکی ندارد.

طلسم بازگشت معشوق فوری

حوصله ندارم، فقط یه چیزی بگو برگرده – آیا اگر برای کنکور درس نخوانید صرفا با دعا خواندن می‌توانید در دانشگاه خوبی قبول شوید؟ یا با نشستن و دعا خواندن دوچرخه‌سواری یاد می‌گیرید؟ کدام یک از کسانی که در کنکور رتبه‌های خوبی آورده‌اند به دعا نویس متوسل شدند؟ آیا درس نخواندند؟ آیا روی آگاهی و علم خود کار نکردند؟ موفقیت تلاش می‌خواهد. روی خود کار کردن می‌خواهد.
پرسش و پاسخ برگرداندن عشق‌تان نیز از همین قانون تبعیت می‌کند. تا زمانیکه با روش درست و اصولی پیش نروید صرفا با نشستن و دعا کردن هیچ کاری پیش نمی‌رود.

حالم بده، نمیتونم صبر کنم

بعد از جدایی حالمان به هم می‌ریزد و آشفته می شویم، شاید فکر کنیم داریم دیوانه می‌شیم. اما دلیل این حال بد چیه؟ ببینید زمانیکه وارد یک رابطه عاشقانه می‌شویم مغز به میزان زیادی هورمون «دوپامین» و «اکسی توسین» ترشح می‌کند. این هورمون‌ها به هورمون عشق معروفند و باعث ایجاد حس شادی و نشاط در ما می‌شوند. اما زمانیکه از عشق‌مان جدا می‌شویم هورمون عشق دیگر ترشح نمی‌شود و دقیقا مثل یک معتاد که مواد به او نرسیده است به هم میریزیم و مغزمان درست کار نمی‌کند. هورمون‌ استرس کورتیزول هم به مقدار زیادی در بدن تولید می‌شود و دقیقا بهمین خاطر است که بعد از جدایی همواره مضطرب هستیم و رفتارهای پرخاشگرانه از خودمان بروز می‌دهیم. صبر نداریم و بی قراریم و آشفته حال به هر دری میزنیم.

خرابکاری می‌کنیم و بعد معجزه می‌خواهیم

وقتی حالمون اینقدر خرابه و مثل معتادا نمیدونیم چی کار کنیم، دست به کارهای هیجان زده و احساسی میزنیم. منطقمون به هم ریخته. نمیتونیم فکر کنیم. خودمون یه سری کارهای هیجانی و «اشتباه اندر اشتباه» برای برگرداندن عشقمون انجام میدیم تا برگرده. باش تماس میگیریم. ازش خواهش میکنیم. براش شعر یا آهنگ عاشقانه میفرستیم. ممکنه با عصبانیت باش برخورد کنیم.
بگیم تو با من بد کردی و …. چه بسا اینکه با این کارهایمون داریم اون رو از خودمون دورتر و دورتر میکنیم. بعد میگیم خوب، من هر کاری میشد کردم. برنگشت. برم پیش یه دعا نویس برام معجزه کنه. در صورتی که معجزه در درون خود شماست.  سال‌ها دل طلب جام جم از ما می‌کرد وان چه خود داشت ز بیگانه تمنا می‌کرد. حافظ

طلسم و دعای بازگشت معشوق

از تو حرکت از من برکت
خدا می‌گوید «از تو حرکت از من برکت». آیا خدا به ما قول داده که بدون زحمت به چیزی که میخواهیم میرسیم؟ به این آیه ها از قرآن توجه کنید.
«و ان لیس للانسان الا ما سعی»
(نجم۳۹) و اینکه برای انسان جز سعی و کوشش او نیست و سعیش بزودی دیده می شود او به نتیجه اش می رسد.  سپس به او جزای کافی داده خواهد شد.
«و من أراد الآخره و سعی لها سعیها و هو مؤمن»
(اسراء۱۹) و آن کسی که سرای آخرت را بطلبد و سعی و کوشش خود را برای آن انجام دهد، در حالیکه ایمان داشته باشد، سعی و تلاش او از سوی خدا پاداش داده خواهد شد.
«کل نفس بما کسبت رهینه»
هر کس در گرو اعمال خویش است
«یوم تجد کل نفس ما عملت من خیر محضرا»
روزی که هر کس اعمال نیکی را انجام داده حاضر می بیند.
«و ما التنهم من عملهم من شیء»
و از عمل آنها چیزی نمی کاهیم و هرکس در گرو اعمال خویش است.
پرسش و پاسخ خدا در سوره‌های مختلفی از قرآن انسان را به تلاش برای رسیدن به هدف دعوت کرده است. و  یک موضوع مهم. هر کسی در گروه اعمال خویش است. وقتی برای بازگشت عشقمان تلاش اصولی و علمی انجام نمی‌دهیم و در مقام عمل دست به دامن دعانویس، طلسم و فالگیر می‌شویم در گروه اعمال نکرده و کرده خودمان خواهیم بود.

بهترین راه برگرداندن عشقم:آموزش و همیاری

بله به جای نشستن و انتظار معجزه درست و اصولی تلاش کنید. آموزش ببینید. روی خودتان کار کنید. این شما هستید، نشانه خداوند روی زمین. کلید بازگشت عشقتان در دستان خود شماست. ما در رادیو عشق فقط به شما آموزش می‌دهیم از این کلید چطور استفاده کنید. این شما هستید که باید قدرت را بدست بگیرید. رابطه عاطفی یک موضوع مهم در زندگی ما هست. اما متاسفانه ما در مدرسه در این مورد آموزش ندیدیم. کسی به ما یاد نداده چطور در شرایط سخت رابطه برخورد کنیم. حتی اگر بدانیم، اینقدر به هم ریخته ایم که نمیتوانیم درست عمل کنیم. ما در رادیو عشق به شما آموزش می‌دهیم چطور خودتان قدرت را بدست بگیرید و عشقتان را برگردانید. یک مشاور روانشناس هم شما همراهی خواهد کرد تا بتواند شرایط روحی و احساسی شما را مدیریت کند. راهی جز آموزش، کار کردن روی خود و پشتیبانی افراد با تجربه برای بازگشت عشق وجود ندارد مگر اینکه از یک گروه آدم‌ربا بخواهید عشقتان را شبانه بدزد و نزد شما بیاورد جهت منت کشی! – طلسم بازگشت معشوق
در آخر
حافظ چه خوب می‌گوید،
مکن ز غصه شکایت که در طریق طلب به راحتی نرسید آن که زحمتی نکشید.
وقتی در طریق طلب تلاش نمی‌کنیم و زحمت نمی‌کشیم غصه خواهیم خورد و زندگی خوبی نخواهیم داشت و شکایتی هم از این موضوع نباید داشته باشیم. پس اگر می‌خواهید عشفتان برنگردد، باز بشینید و فقط منتظر معجزه باشید.
بیشتر بخوانید:

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا