دعای بازگشت معشوق

دعای بازگشت معشوق در یک ساعت + دعای فوری بازگشت معشوق در 60 دقیقه

اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَ لاَ نَوْمٌ. لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ. مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَ مَا خَلْفَهُمْ. وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء

دعای بازگشت معشوق در یک ساعت | افراد بسیاری هستند که رابطه ی عاشقانه ای داشته اند اما متاسفانه به دلایلی معشوق از آن ها دلخور شده و از وی فاصله گرفته است. (دعای بازگشت معشوق در یک ساعت) به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفته ایم بهترین دعاها در زمینه دعایی برگرداندن عشق در یک ساعت (معجزه بازگشت معشوق) را که درواقع منجر به برگشتن شخصی که رفته است می شود به شما ارائه دهیم.

دعای بازگشت معشوق در یک ساعت

چرا به دعای بازگشت به معشوق نیاز داری اگر فردی برای بازگشت معشوق خود آن هم بین 1 الی 3 روز چنان سردرگم باشد که تنها راه بازگشت را در دعای بازگشت به معشوق پیدا کند پس باید به این هم فکر کند که شاید دعا به تنهایی کافی نباشد.

پرسش و پاسخ

پیامبر اکرم(ص) فرمود: «الداعى بلا عمل کالرامى بلا وتر» ترجمه: ” کسى که دعا مى‏ کند و به  دنبال آن تلاش و عمل نمى ‏کند، مانند آن است که بى زه کمان، تیر میاندازد”. عدة الداعى، ص 97

دعای بازگشت معشوق بین 1 الی 2 ساعت

خواندن دعای بازگشت معشوق بین یک الی سه ساعت به شما کمک می کند خیلی فوری به هدفتان که معجزه ای برای بازگشت معشوق هست برسید. این مجموعه دعاهای بازگشت معشوق شامل دعای بازگشت معشوق در یک روز، دعای بازگشت معشوق تضمینی، دعای بازگشت معشوق در سه روز و دعای بازگشت معشوق از راه دور است.

همچنین در مورد دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق، معجزه بازگشت معشوق و دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق نیز صحبت می شود که همگی بایستی برای امر حلال استفاده شود و دیوانه کردن محبوب از عشق شما موثر می باشد. دعای بازگشت معشوق در یک ساعت

دعای بازگشت معشوق در 60 دقیقه

دعای برگشت عشق در 60 دقیقه بسیار سریع و فوری عمل کرده و با عزیز شدن نزد معشوق باعث برگرداندن عشق شما در یک ساعت می شود. دعای بازگشت معشوق در یک ساعت را که در زیر آمده است 1000 مرتبه بخوانید تا با ایجاد حس وابستگی معشوق بتوانید وی را خیلی فوری برگردانید.

« فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ و لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم »

دعای بازگشت معشوق تضمینی

در مجموعه دعای بازگشت معشوق بین یک الی دو ساعت یکی از مجرب ترین و بهترین دعاها همان خواندن آیه الکرسی می باشد که به عنوان دعای بازگشت معشوق تضمینی معروف شده است و در این زمینه بسیار کارگشا عمل می کند. دعای بازگشت معشوق تضمینی که در زیر آمده است را بعد از هر نماز یومیه بخوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم. اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَ لاَ نَوْمٌ. لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ. مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَ مَا خَلْفَهُمْ. وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء. وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا. وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ. لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ.

پرسش و پاسخ

فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤمِن بِاللّه. فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا. وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ. اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ. وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ. یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ. أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ. صدق الله العلی العظیم.

دعای بازگشت معشوق در 2ساعت

برای بازگشت معشوق در ساعت می توانید از دعای بازگشت معشوق استفاده کنید. این دعا در بین مجموعه دعای بازگشت معشوق بین یک الی 2 ساعت بسیار مجرب است و با بیقراری شدید معشوق باعث برگشتن محبوب شما می شود. دعای بازگشت معشوق در یک ساعت که در زیر آمده است را به مدت یک ساعت بعد از غروب آفتاب  بخوانید.

« اَستَغفِرُاللهُ الذی لا اله الا هوَ الحَیُّ القَیُّوم الرَّحمنُ الرحیم ذوالجلالِ و الاِکرام وَ اَتوبُ اِلیه و اَسئَلُهُ اَن یُصَلِیَ عَلی محمد و ال محمد و اَن یَتوبَ عَلَیَ توبَهَ عَبدٍ ذلیلٍ خاضعٍ خاشعٍ فقیرٍ مسکینٍ مستکینٍ لایَملِکُ لِنَفسِهِ نَفعاً و لاضَراً و لا مَوتاً و لا حیوهً و لانُشوراً »

دعای بازگشت معشوق از راه دور

زمانی که معشوق مورد نظرتان از شما دور است برای جلب محبت و بازگشت معشوق از راه دور می توانید از دعای بازگشت معشوق از راه دور که زیر مجموعه ای از دعای بازگشت معشوق بین یک الی سه روز است و در زیر آمده است استفاده کنید. این دعا را هنگام ظهر زیر آسمان بخوانید تا بازگشت معشوق میسر شود.

« ویَسْأَلُونَکَ عَنِ الْجِبَالِ فَقُلْ یَنسِفُهَا رَبِّی نَسْفًا فَیَذَرُهَا قَاعًا صَفْصَفًا لَا تَرَى فِیهَا عِوَجًا وَلَا أَمْتًا »

دعا برای بازگشت معشوق

برای اینکه بخواهید محبوب مورد نظر را خود را خیلی سریع به سمت خود برگردانید می توانید با استفاده از دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق با رفع کدورت ایجاد شده این کار را انجام دهید. دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق که در زیر آمده است را با خلوص نیت بخوانید.

«اللهُمَّ إِنِّی أَطَعْتُکَ فِی أَحَبِّ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ التَّوْحِیدُ وَ لَمْ أَعْصِکَ فِی أَبْغَضِ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ الْکُفْرُ فَاغْفِرْ لِی مَا بَیْنَهُمَا یَا مَنْ إِلَیْهِ مَفَرِّی آمِنِّی مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَیْکَ اللهُمَّ اغْفِرْ لِیَ الْکَثِیرَ مِنْ مَعَاصِیکَ وَ اقْبَلْ مِنِّی الْیَسِیرَ مِنْ طَاعَتِکَ یَا عُدَّتِی دُونَ الْعُدَدِ وَ یَا رَجَائِی وَ الْمُعْتَمَدَ وَ یَا کَهْفِی وَ السَّنَدَ وَ یَا وَاحِدُ یَا أَحَدُ یَا قُلْ هُوَ اللهُ أَحَدٌ اللهُ الصَّمَدُ لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ یُوْلَدْ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُوا أَحَدٌ. دعای بازگشت معشوق در یک ساعت

دعای بازگشت معشوق در یک ساعت

أَسْأَلُکَ بِحَقِّ مَنِ اصْطَفَیْتَهُمْ مِنْ خَلْقِکَ وَ لَمْ تَجْعَلْ فِی خَلْقِکَ مِثْلَهُمْ أَحَدا أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ تَفْعَلَ بِی مَا أَنْتَ أَهْلُهُ اللهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِالْوَحْدَانِیَّهِ الْکُبْرَى وَ الْمُحَمَّدِیَّهِ الْبَیْضَاءِ وَ الْعَلَوِیَّهِ الْعُلْیَا [الْعَلْیَاءِ] وَ بِجَمِیعِ مَا احْتَجَجْتَ بِهِ عَلَى عِبَادِکَ وَ بِالاسْمِ الَّذِی حَجَبْتَهُ عَنْ خَلْقِکَ فَلَمْ یَخْرُجْ مِنْکَ اِلّا إِلَیْکَ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اجْعَلْ لِی مِنْ أَمْرِی فَرَجا وَ مَخْرَجا وَ ارْزُقْنِی مِنْ حَیْثُ أَحْتَسِبُ وَ مِنْ حَیْثُ لا أَحْتَسِبُ إِنَّکَ تَرْزُقُ مَنْ تَشَاءُ بِغَیْرِ حِسَابٍ »

معجزه بازگشت معشوق

توصیه شده است افرادی که به دنبال معجزه بازگشت معشوق هستند می توانند از آیاتی از سوره انعام برای معجزه بازگشت معشوق استفاده کنند. این آیات که در زیر آمده است را با نیت دعای بازگشت معشوق 7 مرتبه بخوانید. معجزه بازگشت معشوق در امر حلال استفاده شود.

« وَتِلْکَ حُجَّتُنَا آتَیْنَاهَا إِبْرَاهِیمَ عَلَى قَوْمِهِ نَرْفَعُ دَرَجَاتٍ مَنْ نَشَاءُ إِنَّ رَبَّکَ حَکِیمٌ عَلِیمٌ. وَوَهَبْنَا لَهُ إِسْحَاقَ وَیَعْقُوبَ کُلًّا هَدَیْنَا وَنُوحًا هَدَیْنَا مِنْ قَبْلُ وَمِنْ ذُرِّیَّتِهِ دَاوُودَ وَسُلَیْمَانَ وَأَیُّوبَ وَیُوسُفَ وَمُوسَى وَهَارُونَ وَکَذَلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ. دعای بازگشت معشوق در یک ساعت

پرسش و پاسخ

وَزَکَرِیَّا وَیَحْیَى وَعِیسَى وَإِلْیَاسَ کُلٌّ مِنَ الصَّالِحِینَ. وَإِسْمَاعِیلَ وَالْیَسَعَ وَیُونُسَ وَلُوطًا وَکُلًّا فَضَّلْنَا عَلَى الْعَالَمِینَ. وَمِنْ آبَائِهِمْ وَذُرِّیَّاتِهِمْ وَإِخْوَانِهِمْ وَاجْتَبَیْنَاهُمْ وَهَدَیْنَاهُمْ إِلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ. ذَلِکَ هُدَى اللَّهِ یَهْدِی بِهِ مَن یَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ وَلَوْ أَشْرَکُوا لَحَبِطَ عَنْهُم مَّا کَانُوا یَعْمَلُونَ »

دعای کن فیکون برای بازگشت

یکی دیگر از دعاها در مجموعه دعای بازگشت معشوق بین یک الی سه روز، دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق می باشد که به صورت موثر در برگرداندن محبوب کمک می کند.

« إِنَّمَا قَوْلُنَا لِشَیْءٍ إِذَا أَرَدْنَاهُ أَن نَّقُولَ لَهُ کُن فَیَکُونُ »

لازم است به این نکته اشاره شود که تمایمی دعاها در زمینه دعای بازگشت معشوق بین یک الی سه روز بسیار کارامد و موثر هستن و به شما در این زمینه کمک می کنند. اما در کنار دعا بهتر است خود نیز مهارت ها و تکنیک های لازم برای برگرداندن شخص مورد نظر را بیاموزید به نحوی که علاوه بر برگشتن فرد بتوانید رابطه ای پایدار هم برقرار کنید بدون جدایی مجدد. دعای بازگشت معشوق در یک ساعت

بیشتر بخوانید:

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا