اپلیکشن موبایل

آموزش حذف اکانت واتساپ

واتساپ پرطرفدارترین و آسان‌ترین راه ارتباطی برای دوستداران شبکه‌های اجتماعی شده است. رمزنگاری شدن مکالمات، تماس صوتی و تصویری و رابط کاربری آسان این برنامه هم در این امر بی‌تأثیر نبوده است. در این مقاله شما با نحوه‌ی حذف اکانت واتساپ خود آشنا می‌شوید.
برای پاک کردن اکانت واتساپ خود کافی‌ است مراحل پایین را به‌ترتیب انجام دهید:

مرحله‌ی اول: رفتن به صفحه‌ی حذف اکانت واتساپ
در صفحه‌ی اصلی برنامه، در قسمت بالا، سمت راست گزینه‌ی سه نقطه را لمس کنید و Settings را انتخاب کنید. در صفحه‌ی جدید Account و در صفحه‌ی بعدی Delete my account را انتخاب کنید.
مرحله‌ی دوم: تأیید دوباره‌ی کد کشور و شماره‌ی تلفن
برای ادامه‌ی مراحل در این قسمت باید کد کشور و شماره‌ی تلفن خود را (بدون احتساب صفر اول) وارد کنید. سپس گزینه‌ی DELETE MY ACCOUNT را انتخاب کنید
مرحله‌ی سوم: دلیل حذف اکانت واتساپ
در صفحه‌ی جدید، برنامه از شما می‌خواهد که در صورت تمایل دلیل خودتان را برای حذف اکانت واتساپ بیان کنید. چنانچه تمایلی برای این کار ندارید، می‌توانید گزینه‌ی DELETE MY ACCOUNT را انتخاب کنید.
مرحله‌ی آخر: حذف همیشگی اکانت واتساپ
در این مرحله، در صورت انتخاب گزینه‌ی DELETE MY ACCOUNT اکانت واتساپ شما به‌صورت کامل پاک می‌شود. قبل از انتخاب گزینه درنظر داشته باشید که در صورت پاک کردن اکانت واتساپ، تمامی پیام‌های شما پاک شده و شما از تمامی گروه‌های خود خارج می‌شوید. اگر در آینده با همین شماره‌ی تلفن، اکانت دیگری در واتساپ بسازید، پیام‌ها و گروه‌های شما بازیابی نمی‌شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا