دعای بازگشت همسر

دعای پشیمانی همسر و بازگشت فوری بعد از طلاق از راه دور

اللهم إنا نستغفرك ونتوب إليك، ونشهد أن لا إله إلا أنت وحدك لا شريك لك، ونستغفرك ونتوب إليك، ونشهد أن محمدا عبدك ورسولك، اللهم صل على محمد وآل محمد.


دعای پشیمانی همسر و بازگشت فوری | در اسلام، دعای پشیمانی و توبه بسیار ارزشمند است. (دعای پشیمانی همسر و بازگشت فوری شوهر) می‌تواند با صداقت و اخلاص از خداوند بخواهد که برای اشتباهات خود پشیمانی کند و از او بخواهد که به او راهنمایی کند و راه درست را به او نشان دهد.

دعای پشیمانی همسر و بازگشت فوری

از جمله دعاهایی که در این باره می‌توان استفاده کرد، دعایی مانند “استغفرالله ربی و اتوب الیه” است که به معنای “از خداوند مغفرت می‌طلبم و به سوی او توبه می‌کنم”. همچنین می‌توانید از دعای خاصی که در این زمینه وجود دارد، استفاده کنید و از خداوند خواسته و توبه کنید که در رابطه با مسائل خانوادگی و روابط فراهم شده، شوهر بهتری شود و روابطش بهبود یابد. دعای منصرف شدن همسر از طلاق

 

پرسش و پاسخ

 

دعای پشیمانی همسر

اللهم إني أستغفرك من كل ذنب أذنبته، وخطيئة أخطأتها، وتقصيرٍ في حقّ زوجتي. اللهم ارزقني الهداية والقوة لأصلح ما أفسدت، وأعني على تحمل المسؤوليات كزوج. اللهم ارزقني العفو والمغفرة واجعلني ممن تاب عليهم، وقر عيني زوجتي بسعادتنا وتوفيقنا في بناء حياة جديدة مليئة بالمحبة والرحمة. آمين.

ترجمه:

خدایا، از تمام گناهانی که انجام داده‌ام، و اشتباهاتی که انجام داده‌ام، و کوتاهی‌هایی که در برابر همسرم انجام داده‌ام، توبه می‌کنم.

خداوندا، به من هدایت و قوت بده تا اشتباهاتم را اصلاح کنم و من را در تحمل مسئولیت‌هایی که به عنوان همسر دارم، یاری کن.

خدایا، به من عفو و بخشش عطا فرما و مرا از کسانی قرار بده که توبه کرده‌اند. دعای منصرف شدن همسر از طلاق

به همسرم شادی ما و موفقیت ما در ساختن یک زندگی جدید پر از محبت و رحمت را ببخش. آمین.

اللهم ارحمني يا رحمن، واغفر لي يا غفار، وارزقني يا رزاق، واهدني يا هادي، واصلح لي شأني كله، ولا تكلني إلى نفسي طرفة عين.

خدایا، ای رحمان، مرا برایم مهربان باش، ای غافر، گناهانم را ببخش، ای رزاق، روزیم را فراهم کن، ای راهنما، مرا هدایت فرما، و امورم را همگی برایم اصلاح کن، و مرا به خودم ترک نکن تا حتی یک لحظه. دعای پشیمانی همسر و بازگشت فوری

دعای منصرف شدن همسر از طلاق

اللهم إنا نستغفرك ونتوب إليك، ونشهد أن لا إله إلا أنت وحدك لا شريك لك، ونستغفرك ونتوب إليك، ونشهد أن محمدا عبدك ورسولك، اللهم صل على محمد وآل محمد.

خدایا، ما از تو آمرزش می‌طلبیم و به سوی تو توبه می‌کنیم، و شهادت می‌دهیم که جز تو هیچ خدایی نیست و تنها تو بی‌شریک هستی، و از تو آمرزش می‌طلبیم و به سوی تو توبه می‌کنیم، و شهادت می‌دهیم که محمد بن عبدالله بن عبدالمطلب بن هاشم بن عبدمناف عبدک و رسول توست، ای الله، بر محمد و خاندانش صلوات بفرست. دعای منصرف شدن همسر از طلاق

 

پرسش و پاسخ

 

برای بازگشت همسر، می‌توانید از دعاهایی که به خداوند درخواست کمک و رحمت می‌کنند، استفاده کنید. به عنوان مثال:

“اللهم ارزقني ورزقه بحق محمد و آل محمد و اجمع بیننا بخیر ورزقه بحق محمد و آل محمد”

“اللهم اهدي وجهي، واملأ قلبي بالتقوى، وارزقني اللحن الحسن”

این دعاها برای رهبری و هدایت همسرتان به سوی شما و راه درست مناسب هستند. همچنین، در دعاهای خود، از خداوند برای بازگشت همسرتان به خانواده و برقراری صلح و آرامش در خانه خودتان خواهش کنید. دعای پشیمانی همسر و بازگشت فوری

دعای شدید بازگشت همسر

ترجمه: به من و همسرم روزی عطا کن، به حق محمد و خاندانش، و ما را در خیر و برکت با هم آمیزش ده، به حق محمد و خاندانش.

راهم را به راه راست هدایت کن، و قلبم را با تقوا پر کن، و به من لبخندی خوش عطا کن.

این دعاها برای هدایت و روزی پرهیزی همسرتان و همچنین برای آرامش و صلح در خانواده است.

به همسرم و روزی عطا کن، و او را به راه راست هدایت فرما، و قلبش را با تقوا پر کن. از او آمرزش بخواه و به سوی خانه و خانواده‌اش بازگردان. آمین.

دعای پشیمانی همسر و بازگشت فوری

بیشتر بخوانید:

دعای پشیمانی همسر و بازگشت فوری

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا