دعای محبت
موضوعات داغ

دعای ایجاد مهر و محبت برای شخص مورد علاقه از راه دور

ذکر و طلسم و دعای قرآنی قوی و سریع الاجابه برای انداختن مهر و محبت خود در دل دیگران و افزایش مهر و محبت بین دو نفر

دعای ایجاد مهر و محبت | افراد زیادی همیشه در پی جلب محبت به طرق مختلفی هستند. این طبیعت انسان است که دوست داشته شدن را می پسندد و همواره به دنبال کسب مهر و محبت دیگران است. به همین دلیل در این مطلب با عنوان بهترین دعای ایجاد مهر و محبت دعای محبت  فوری و موثر به گردآوری بهترین دعاها در زمینه جلب محبت پرداخته ایم.

دعای ایجاد مهر و محبت

امید است که به یاری خدا با خواندن بهترین دعای محبت- فوری و موثر از جمله دعای محبت فوری، دعای جلب محبت معشوق، دعای محبت روی خوراکی، دعای محبت سریع الاجابه، دعای جلب محبت شوهر، دعای محبت بین زن و شوهر و قوی ترین طلسم جلب محبت به حاجت خود برسید.
دعای محبت فوری
پرسش و پاسخ دعای محبت فوری به شما کمک می کند به امید خداوند خیلی سریع مهرتان به دل فرد مورد نظر بیفتد کافی است با خلوص نیت و در امر حلال دعای محبت فوری که در زیر آمده است را ۱۰۰ مرتبه بخوانید.
« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. لإیلافِ قُرَیْشٍ. إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ. فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ. الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ. »
دعای جلب محبت معشوق
برای اینکه مهرتان به دل محبوب مورد نظر بیفتد به شما توصیه می شود دعای جلب محبت معشوق که در زیر آمده است را بخوانید و به سمت معشوق خود بدمید. این دعا در دسته ی بهترین دعای محبت- فوری و موثر قرار می گیرد و باعث بی قراری شدید وی و عزیز شدن نزد معشوق می شود.
« یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ شَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ کَحُبِّ اللّهِ یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ یُحِبُّونَهُمْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ حِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ فلان بن فلان علی حب فلان بنت فلان »
دعای محبت روی خوراکی
منظور از دعای محبت روی خوراکی این است که بهترین دعای محبت- فوری و موثر را که در زیر آمده است به یک سیب بخوانید و آن را به خورد فرد مورد نظر دهید تا با دیوانه کردن محبوب به خواسته خود برسید.
« بسم الله الرحمن الرحیم. و لقد جعلنا فی السماء بُروجاْ و زَیــّناها للناظرین و حَفِظناها من کل شیطان رجیم. »
دعای محبت سریع الاجابه
برای اینکه خیلی سریع بتوانید محبت کسی را به خود جلب کنید می توانید دعای محبت سریع الاجابه که در زیر آمده است را ۷ مرتبه بخوانید. این دعا نیز در زمره ی بهترین دعای محبت- فوری و موثر قرار می گیرد و باعث می شود خیلی سریع به هدف خود برسید.
پرسش و پاسخ « بسم الله الر حمن الرحیم. وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه »

طلسم محبوبیت نزد خلایق

دعای جلب محبت شوهر اگر خانمی بخواهد مهر و محبت شوهرش را زیادتر کند به وی گفته می شود دعای جلب محبت شوهر که در زیر آمده است را به قند یا نبات بخواند و آن را به خورد شوهرش دهد. امید است که این دعا اثر کند و خیلی زود عشق و علاقه در بین آن ها افزون شود و عزیز شدن نزد شوهر میسر شود.
« إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّةِ الْیَوْمَ فی‏ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَةٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ»
دعای محبت بین زن و شوهر
اگر بین زن و شوهری اختلاف پیش آمده است بایستی دعای محبت بین زن و شوهر را که در زیر آمده است روزی ۵ مرتبه بخوانند تا با رفع کدورت و دلتنگ کردن فرد زندگی خوبی داشته باشند. این دعا نیز از دسته بهترین دعای محبت- فوری و موثر می باشد.
« بسم الله الرحمن الرحیم. وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللَّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِّلَّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُوا إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلَّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ »
قویترین طلسم جلب محبت
قویترین طلسم جلب محبتی که می توان معرفی کرد این است که دعای محبت زیر را به ظرفی آب بخوانید و سپس آن آب را بنوشید و این کار را به مدت سه روز انجام دهید. قویترین طلسم جلب محبت اثر خواهد کرد و منجر به عزیز شدن شما نزد معشوق می گردد
« إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَى. عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ. أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ. تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ. ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً. إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ »
پرسش و پاسخ در آخر این مقاله بایستی به این موضوع نیز اشاره کنیم که بهترین دعای محبت- فوری و موثر باعث افزایش مهر و محبت بین شما و فرد مورد نظر خواهد شد اما به این موضوع نیز توجه کنید که در کنار دعا می توانید مهارت های ارتباطی و جذب هر چه بیشتر فرد را نیز بیاموزید تا بدانید نحوه ی برخورد مناسب برای جذب کردن فرد چیست.

ذکر و طلسم و دعای قرآنی قوی و سریع الاجابه برای انداختن مهر و محبت خود در دل دیگران و افزایش مهر و محبت بین دو نفر . این دعا از قوی ترین و مجرب ترین ذکر و دعاهای قرآنی مخصوص دوست داشته شدن و عزیز شدن در چشم همه و ایجاد مهر و محبت و عشق و علاقه آتشین در طرف مقابل می باشد. دعای ایجاد مهر و محبت

دعای محبوب شدن نزد دیگران

دعای جهت دوست داشته شدن دعای ایجاد مهر و محبت در شخص مد نظر طلسم تضمینی برای ایجاد مهر و محبت طلسم برای دوست داشته شدن ذکر قوی و مجرب برای مهر و محبت آتشین دعای مجرب جهت دوست داشته شدن – دعای ایجاد مهر و محبت در شخص مد نظر دعای قرآنی مخصوص دوست داشته شدن دعای عزیز شدن در چشم همه
دعای مجرب جهت دوست داشته شدن – دعای ایجاد مهر و محبت

دعای ایجاد مهر و محبت در شخص مد نظر
اگر شخصی خاص را مد نظر دارید و تمایل دارید که مهر و محبت شما در دل ایشان قرار گیرد و شخص شما را دوست داشته باشد البته به نیت ازدواج و درست و شرعی دعایی در ادامه ذکر میگردد که باید آنرا در ساعات سعد طالعتون و با داشتن اذن از استاد واقعی دارای عاملیت بنویسید و همراه خود گردانید. دعای ایجاد مهر و محبت

بسم الله الر حمن الرحیم

وَالضُّحَی وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَی مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَی وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَی وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَی أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَی وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَی وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَی فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان زاییده شکم فلانه علی حب فلانه زاییده شکم فلانه – طلسم محبوبیت نزد خلایق
بیشتر بخوانید:

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا